franczyza

Franczyza – pomysł na Twój własny biznes!

Własna i dobrze prosperująca firma. To Twoje marzenie, ale… boisz się niepowodzenia i związanego z wprowadzeniem jej na rynek ryzyka. Mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia! Możemy spełnić Twoje marzenie i sprawić, że Twoja firma już od początku będzie odnosić sukcesy i przynosić oczekiwane zyski, dzięki franczyzie. Franczyza to Twój własny biznes, ale działający pod szyldem renomowanej i uznanej już na rynku marki. Termin pochodzi z języka angielskiego i oznacza długofalową współpracę między niezależnymi przedsiębiorcami – franczyzodawcą a franczyzobiorcą, podczas której franczyzodawca nie tylko użycza franczyzobiorcy swojego znaku firmowego, ale również przekazuje wiedzę na temat prowadzenia firmy. Franczyzobiorca może liczyć na stałą pomoc handlową, techniczną oraz w postaci szkoleń z zakresu prowadzonej działalności.

Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

Katarzyna Kachniarz
tel. 604454556
e-mail: akademia@berendowicz-kublin.pl

O tym, jak cudzy biznes przekuć na własny

BEATA.B_SLAWEK.K_www1Beata Berendowicz i Sławek Kublin są założycielami jednej z najbardziej cenionych sieci fryzjerskich w Polsce. Prowadzą salony fryzjerskie od prawie dwudziestu lat.

Swoje bogate doświadczenie zdobyli w najlepszych akademiach fryzjerskich nie tylko w Europie, ale i na świecie. Szkolili się zarówno z technik strzyżenia, koloryzacji czy zabiegów pielęgnacyjnych, jak również ze sposobów zarządzania salonem.

Znają metody na to, by osiągnąć zyski i umieją w przystępny sposób przekazać te tajniki dalej. W arkana fryzjerskiego biznesu wprowadzali ich najlepsi z najlepszych, teraz oni chcą dzielić się tą wiedzą z innymi. I Ty możesz znaleźć się w tym gronie.

Liczby nie kłamią

Już na starcie franczyzobiorca zyskuje, ponieważ koszty związane z promocją oraz reklamą, bez których nowa działalność nie może się obejść, są ograniczone do minimum. Jednak największą zaletą wejścia we franczyzę jest maksymalne zredukowanie ryzyka niepowodzenia przedsięwzięcia. Z prowadzonych badań wynika, że tylko 5% ze wszystkich punktów powstających na zasadzie franczyzy kończy się fiaskiem. Biorąc pod uwagę, że 50% nowo powstałych firm zamyka swoją działalność w pierwszym roku, jest to liczba, która pozwala franczyzobiorcy spać spokojnie.

salony1

Wskazówki na dobry początek

Zacząć należy od odpowiedniej lokalizacji na salon fryzjerski, a więc miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszych. Lokal w centrum miasta lub galerii handlowej o minimalnej powierzchni 60 m2 byłby optymalnym rozwiązaniem. Franczyzobiorca otrzymuje podręcznik „know-how”, czyli komplet niezbędnych informacji na temat zarządzania salonem, marketingu i finansów. Dodatkowo fryzjerzy przechodzą cykl praktycznych szkoleń z zakresu obsługi klienta, technik strzyżeń i koloryzacji. Przed otwarciem salonu odbywa się także szkolenie wprowadzające dla właściciela bądź menadżera, a także recepcjonistki. Szkolenia te są odpłatne. W przypadku otwarcia salonu Berendowicz & Kublin zwrotu zainwestowanych kosztów można spodziewać się w ciągu dwóch lat. Choć niewykluczone, że Tobie ten cel uda się osiągnąć wcześniej.

salony

S jak Sieć, S jak Siła, S jak Sukces

Siła marki Berendowicz & Kublin opiera się na profesjonalizmie zaangażowanych w nią ludzi. To wydajny i świetnie funkcjonujący organizm, który z roku na rok się rozrasta.

Stań się częścią sieci, wpisz się w jej sukces, czerp z niej siłę. Podpisując umowę franczyzową zostaniesz jednym z nas.

Zapraszamy do kontaktu:

Katarzyna Kachniarz
general manager
tel. kom.: +48 604 454 556
akademia@berendowicz-kublin.pl

Franczyza – zysk już na starcie!

Miss Polonia elite Fashionphilosophy Opole Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej Schwarzkopf Professional InStyle Takara Belmont